Politica GDPR, Confidențialitate și de cookie-uri
Capitolul 1 – Datele de identificare
Travers Navigation SRL, Str. Alexandru Ioan Cuza 309, 2 Mai, Constanta, CIF 47300535. www.travers.ro, office@travers.ro
Capitolul 2 – Ce date colectăm și cum operăm cu ele
În cadrul formularelor, se vor colecta următoarele date, în funcție de situație:
Numele persoanei
Se va utiliza pentru redactarea de oferte personalizate, emitere de certificate, contracte, emitere de facturi, proceduri plăți, inregistrări către autorități terțe (Paza de coastă, autoritate portuară, ANCOM, etc., în funcție de contractul semnat de client) și pe post de identificator în baza de date.
Email, telefon
Se vor utiliza, in funcție de cerințele utilizatorului pentru contactarea acestuia, în vederea urgențelor, în vederea răspunderii la solicitări, emitere de facturi, inscriere platformă cursuri, sau pentru a transmite știri și oferte.
Adresa completă
Se va utiliza pentru redactarea de oferte personalizate, emitere de certificate, contracte, emitere de facturi, proceduri plăți, inregistrări către autorități terțe (Paza de coastă, autoritate portuară, ANCOM, etc., în funcție de contractul semnat de client)
Vârstă, data nașterii, gen și informații de natură medicală, Copie CI sau alte documente
Se vor utiliza pentru: formulare de îmbarcare, emitere de certificate, contracte, dosar echipaj - respectând obligațiile internaționale în vederea călătoriilor pe mare, pentru a crea un profil de client, pentru a putea evalua posibilitatea ca acesta să beneficieze de serviciile Travers în siguranță.
Fotografii
Fotografiile se vor utiliza pentru promovarea activităților, în conformitate cu acordurile dvs. specifice.
Semnatura electronica
Pentru a semna și valida contracte cu Travers Navigation SRL.
Capitolul 3 – Cum păstrăm datele dvs.
Toate datele colectate prin intermediul site-urilor travers.ro, vor fi utilizate conform actualei politici de prelucrare. Datele vor fi stocate criptat, pe serverul travers.ro, pe durată nelimitată sau până la solicitarea de stergere a acestora, venită din partea deținătorului datelor.
Capitolul 4 – Drepturile și obligațiile dvs.
-Dreptul la informare: puteți solicita informații privind activitatea de prelucrare a datelor personale.
-Dreptul la rectificare: puteți rectifica sau completa datele dumneavoastră personale.
-Dreptul la ștergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”) – puteți obține ștergerea datelor, în cazul în care:
a) Acestea nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; b) Vă retrageți consimțământul și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare; c) Vă opuneți prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze; d) Datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; e) Datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale.
-Dreptul la restricționarea prelucrării – puteți solicita restricționarea prelucrării în cazul în care observați și contestați exactitatea datelor precum și în alte condiții prevăzute de lege.
-Dreptul la opoziție – puteți să vă opuneți, în special prelucrărilor de date care se întemeiază pe interesul legitim.
-Dreptul la portabilitatea datelor – puteți primi, în anumite condiții, datele pe care ni le-ați furnizat, într-un format care poate fi citit automat sau puteți solicita ca respectivele date să fie transmise altui operator.
-Dreptul de a depune plângere – puteți depune plângere în legătură cu modalitatea de prelucrare a datelor personale la Autoritatea Naționala de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
-Dreptul de retragere a consimțământului – în cazurile în care prelucrarea se întemeiază doar pe consimțământul dumneavoastră, îl puteți retrage oricând. Retragerea consimțământului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuată anterior rămânând în continuare valabilă.
-Drepturi suplimentare aferente deciziilor automate: puteți cere și obține intervenția umană cu privire la respectiva prelucrare, vă puteți exprima propriul punct de vedere cu privire la aceasta și puteți contesta decizia.
UTILIZAREA COOKIE-URILOR
Informații despre cookie-uri
Pentru a permite funcționarea corespunzătoare a acestui site si pentru a îmbunătăți experiența de navigare, acest site trebuie sa plaseze o cantitate mică de informații (Cookie-uri) in computerul/dispozitivul dumneavoastră.
Anumite cookie-uri sunt necesare funcționării corespunzătoare a site-ului și pentru a permite utilizarea anumitor caracteristici tehnice oferindu-vă astfel o experiență de utilizare satisfăcătoare.
Ce este un cookie?
Cookie-urile sunt informații stocate in calculatorul sau dispozitivul dumneavoastră mobil de către site-ul pe care îl accesați. În mod normal cookie-urile va păstrează preferințele, setările site-ului cum ar fi limba preferata sau adresa. Ulterior, când accesați din nou acel site, browserul de internet trimite înapoi cookie-urile acelei pagini. Acest lucru permite paginii de site să afișeze conținut într-un mod personalizat, pentru că datorită unui cookie site-ul își amintește acțiunile dumneavoastră dar si setările pentru o perioadă specificată. De fiecare dată când un utilizator deschide o pagină, serverul web citește valorile stocate anterior în cookie.
Ce cookie-uri folosește travers.ro și de ce
Cookie-uri necesare – Aceste cookie-uri vă ajută să creați un site ușor de utilizat, permițând funcții de bază cum ar fi navigarea pe pagini și accesul în zonele securizate ale site-ului. Website-ul nu poate funcționa corect fără aceste cookie-uri.
Cum se dezactivează cookie-urile
Când accesam prima oara site-ul, va vom cere acordul pentru folosirea cookie-urilor care nu sunt necesare. Oricând puteți dezactiva cookie-urile care nu sunt necesare iar acestea nu vor mai fi stocate in computerul sau dispozitivul dumneavoastră. Setările de cookie pot fi controlate si configurate in browser-ul web.